Call center

A Call Centeren keresztül tudnak – munkatársunk segítségével - a Health Assistant országos hálózatába tartózó orvost választani, vizsgálati időpontot szervezni, igényeiknek megfelelően lehetőség szerint 5 napon belül. A Call Center segítséget nyújt még az OEP finanszírozta betegellátás útvesztőjében /ügyeletes kórházak, patikák/ megkeresésében, valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatban felmerülő kérdésekben. A hálózatba tartózó magánorvos szolgáltatók egy grémium javaslata alapján kerültek kiválasztásra, szakmai felkészültségük, tapasztalatuk, betegektől történő pozitív visszajelzések alapján. A szolgáltatók folyamatos minőség kontroll alatt állnak, részben a grémium által részben a beteg megelégedettségi adatok alapján. A szolgáltatók összetétele a szoros értelemben vett orvosi tevékenységen túl kiterjed az elfogadott természetgyógyászati technikákat alkalmazó orvosokra, gyógymasszőrökre, gyógytornászokra, egészségmegőrző programokat működtető szolgáltatókra.

Sürgősségi Kártya

Call center

Online egészségtitkár

Professzori konzultáció

Specialista keresés

Állapotfelmérő vizsgálatok szervezése

Letölthető dokumentumok