SÜRGŐSSÉGI KÁRTYA

A Health Assistant sürgősségi kártyája krízis helyzetben nyújthat segítséget, bárhol is jár a világban. Számtalanszor előfordult, hogy baleset vagy váratlan rosszullét esetén életet mentett a vércsoport vagy a cukorbetegség, esetleges gyógyszerérzékenység azonnali ismerete. Ezért az ügyfél a kártyán szerepeltetheti az általa szedett fontosabb gyógyszereket,a komolyabb betegségeket, az esetleges allergiát, a vércsoportját, és a vészhelyzet esetén értesítendő személyt, vagyis olyan információkat, amely sürgősségi esetben fontos segítséget jelenthet.

Hogyan juthat sürgősségi kártyához?
A kártya igényelhető online vagy a honlapon letölthető „Sürgősségi kártya igénylőlap” kitöltésével és postai úton való visszaküldésével. Az adatlapon önkéntesen megadott adatok kerülnek fel az ügyfél sürgősségi kártyájára.

Mire használható még a kártya?
A sürgősségi kártya birtokosai emeltdíjas telefonon igénybe vehetik a Health Assistant Call Center szolgáltatását is, amely keresztül lehetőség nyílik az orvoshálózat elérése valamint információk nyerhetők ügyeletes kórházakról és patikákról.

Online regisztráció
.Sűrgősségi kártya igénylőlap


Health Assistant szolgáltatás

A Health Assistant szolgáltatás a regisztrált ügyfelek és a hozzájuk tartozó, a regisztráció során megadott családtagok számára elérhető szolgáltatás. A szolgáltatás öt részből áll:

  • Call Center
  • Online egészségtitkár
  • Professzori konzultáció
  • Specialista keresés
  • Állapotfelmérő vizsgálatok

Call center:

A Call Centeren keresztül tudnak – munkatársunk segítségével - a Health Assistant országos hálózatába tartózó orvost választani, vizsgálati időpontot szervezni, igényeiknek megfelelően lehetőség szerint 5 napon belül. A Call Center segítséget nyújt még az OEP finanszírozta betegellátás útvesztőjében /ügyeletes kórházak, patikák/ megkeresésében, valamint a szolgáltatásainkkal kapcsolatban felmerülő kérdésekben. A hálózatba tartózó magánorvos szolgáltatók egy grémium javaslata alapján kerültek kiválasztásra, szakmai felkészültségük, tapasztalatuk, betegektől történő pozitív visszajelzések alapján. A szolgáltatók folyamatos minőség kontroll alatt állnak, részben a grémium által részben a beteg megelégedettségi adatok alapján. A szolgáltatók összetétele a szoros értelemben vett orvosi tevékenységen túl kiterjed az elfogadott természetgyógyászati technikákat alkalmazó orvosokra, gyógymasszőrökre, gyógytornászokra, egészségmegőrző programokat működtető szolgáltatókra.

Online egészségtitkár

Alapvetően internetes alapú, az ügyfél egészséggel, betegségekkel kapcsolatos érdeklődését kielégítő és az egészségüggyel kapcsolatos ügyintézést megkönnyítő információ forrás.

Információ monitor (személyre szabott hírlevél) Az ügyfél érdeklődési körének megfelelő egyénileg kiválasztott betegségekkel gyógykezelésekkel, egészséggel, és egészségmegőrzéssel kapcsolatos híranyag interneten, hírlevél formájában való küldése.
Time cheking (érvényesség kontroll ) Jogosítvány, fegyverviselési engedély, sportorvosi eü. vizsgálat lejártának követése és kiértesítése email-ben vagy SMS-ben, igény esetén a vizsgálat megszervezése.
Rizikó monitor (rizikófaktorok szerinti szűrésszervezés) A rizikócsoportba tartózást felderítő speciális kérdőív kitöltését követően, az ügyfélnek ennek megfelelően javasolunk, igény esetén szervezünk szűréseket

Professzori konzultáció

Az ügyfél felkereshet olyan, az adott klinikai területen elismert szaktekintélynek számító orvost (professzort), aki áttekinti az ügyfél egész kórrajz történetét, a korábban felállított diagnózisokat és kezeléseket értékeli, megerősíti és szükség esetén megváltoztatja. Fontos, hogy a beteg erre a találkozóra a meglévő vizsgálati eredményeit, egyéb szakvizsgálatainak dokumentációját vigye magával. A szolgáltatás igénybevétele a honlapon letölthető és postán visszaküldött igénylő lapon keresztül történik.

Professzori konzultáció igénylőlap

Specialista keresés

Olyan ügyfelek számára nyújt segítséget, akik egy adott, jól körülhatárolt feladatra keresnek megfelelő orvost. Ilyen lehet műtétek vagy speciális diagnosztikai vizsgálatok elvégzése. Ezeknek az igényeknek a kielégítésében a Health Assitant a hálózatában dolgozó orvosok segítségével keresi meg és választja ki az ügyfél kérésének legmegfelelőbb szakembert. Ezek után a Health Assistant felveszi a kapcsolatot az illető specialistával és a beteg odairányítását megszervezi. A szolgáltatás igénybevétele a honlapon letölthető és postán visszaküldött igénylő lapon keresztül történik.

Specialista keresés igénylőlapp

Állapotfelmérő vizsgálatok szervezése

A Health Assistant az egészség megőrzés és megelőzés keretében, ügyfelei és regisztrált családtagjai számára, igény szerint szűrővizsgálatokat szervez. A mi feladatunk, hogy partnereink igényei alapján a megfelelő szolgáltatót megkeressük és a vizsgálatokat megszervezzük. Önnek csak el kell mennie az előre leegyeztetett időben a vizsgálatokra.

Alap állapotfelmérő vizsgálati csomag A szolgáltatás díjköteles, amely díj tartalmazza: az évente végezhető állapotfelmérő vizsgálati sort (kardiológia, EKG, labor tüdőgyógyászat, mellkas RTG, szemészet, fül-orr-gégészet), válaszható időben, kulturált körülmények között. Fontos, hogy ezt a szolgáltatásunkat csak érvényes társadalombiztosítással rendelkező ügyfelek vehetik igénybe.

Egyedi Igény esetén azon ügyfeleinknek, akik speciálisabb, vagy egyedileg megfogalmazott illetve alternatív állapotfelmérő vizsgálatot igényelnek, különböző szolgáltatókat közvetítünk. Ezeknél az igényeknél a tetszés szerint megválasztott időpontok egyeztetését, a szervezéssel kapcsolatos teendőket díjmentesen biztosítjuk, az ügyfelet a feltételekről tájékoztatjuk, azonban a vizsgálatok költségét ügyfeleinknek egyénileg kell rendeznie a helyszínen.

Health Assistant szolgáltatásra Regisztráció!

Szolgáltatásaink igénybevétele:

Szolgáltatásainkat call centerünkön keresztül, a 06-28-420-880-as telefonszámon, vagy a titkar@healthassistant.hu emeil címen tudja igénybe venni.

Sürgősségi Kártya

Call center

Online egészségtitkár

Professzori konzultáció

Specialista keresés

Állapotfelmérő vizsgálatok szervezése

Letölthető dokumentumok